torsdag 23 februari 2012

MVC & sjukhus besök

Idag var det som sagt mvc besök . Det gick jättebra , förutom att jag har UVI igen! :(
Hade gått upp 1 kg .
Magen har växt så det knakar ;)
Järnvärden ligger på 119 , så det har gått ner lite lite .
Bebis är fixerad!!! :))
Blodtryck lågt som vanligt , och även bebisens hjärtljud varierade som vanligt.

Idag var min barnmorska faktiskt helt underbar och tycker att vi löste allt som varit innan! T.o.m kram kalas blev det! :-) Så är nöjd!

Fick åka till Huddinge sjukhus igen för lite kontroller...
och få antibiotika utskrivet. Blev inte samma som jag fick för nån vecka sen, utan dessa ska tydligen vara bättre (?)

Måste även i morgon tillbaka till MVC för nåt slags socker prov??
(dricka sockerlösning)
För att dom ska kolla att jag inte har graviditets diabetes eller risk för diabetes senare i livet (?) Hur som får får vi se hur det går i morgon!
Sen har jag en ny tid till special mvc nästa vecka , men återkommer om det.

Nu är jag ny duschad och ligger i soffläge. Kommer inte röra mig en meter mera idag!

Kram på er finisar!

2 kommentarer:

  1. Tror inte du kommer hinna till någon frissa. Tror det kommer en bebis innan/Lollo

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja , får jag välja så väljer jag ju bebis före frissan :)
    Men vore skönt att vara snygg i barret hihi ;)

    Kramiiiis!

    SvaraRadera