onsdag 29 februari 2012

Tröttmössor här på BB ;)

Haft lyckan att få sova hela första natten.Hon har inte vaknat en enda gång! Vid ca kl 6 vakna hon och va vaken till kl 7 ca , och sen dess har hon sovit . Själv har jag käkat frulle , kollat vart som hänt i världen. Även spanat in vad ni pysslat med :)
Lite rastlös känner jag mig!
Väntar på att mina älsklingar ska vakna ( mannen sover ju också )
Och väntar på att dom sista kontrollerna på mig & bebis ska göras så vi förhoppningsvis får komma hem idag!

Tack alla vänner och alla andra för era fina ord!
Dom värmer <3

Kramar till er!

2 kommentarer:

  1. Men snutt så sööööööööt <3 o skönt att hon är lugn :)Håller tummarna att ni får komma hem idag. PUSS

    SvaraRadera
  2. Nämen Ååh har hon äntligen kommit nu:) Vad underbart, och såååå fin! Stort grattis och hälsa gärna grattis till Pappa D från mig! Ta hand om
    er!! Kramar Elin

    SvaraRadera