lördag 31 mars 2012

Att få sova!

Hello!
Nu är det tredje natten i rad som Nicole sovit super bra!!
Matar,byter blöja och lägger henne vid kl 20.30 i hennes säng.
I två nätter har hon sovit till kl 3 ,byter då blöja, matar och så somnar vi om.

Men inatt sov hon ännu längre !
Fr kl 20.30 till 05.20!!
Mata, bytte blöja sen somna hon om igen brevid mig och så sov vi till kl 8.30.(Annars brukar vi gå upp kl 7)
Underbara lilla unge!! <3
Jag är tacksam för varje natt jag får sova!Vet att de kan vända lika snabbt , men just nu känns de så SKÖNT att faktiskt få sova!!! :)))

I övrigt så är Mirran lite hostig & förkyld.
Jag har fortfarande inte skaffat regnskydd till vagnen. :(
Puckade jag!!
Mannens mamma kom aldrig igår ..
Så få se om de blir idag.. (?)
PW med hunden är iaf en sak som står på dagens lista i dag !

Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Åh vet precis, man blir så lycklig av lite sömn:) Här börjar det vända efter en hel sömnlös vecka...så frustrerande med hosta!! Ta hand om er:) Kram Elin

    SvaraRadera