torsdag 22 mars 2012

Magknip och Shopping på G.

Min eftermiddag har spenderats med en missnöjd Nicole vaggandes i min famn. Gissar på att hon har ont i magen då hon skrikit och pruttat om vartannat. Även lite rapar emellan skriken har det kommit.
Dryga 2 timmar skrek hon nonstopp. gick inte att lugna henne på något sätt. Efter mycket om och men tystna hon liggandes på mage med huvudet mot mitt bröst. Så låg hon i ca en timme och kollade på mig,innan det va dags att börja skrika igen.
Typiskt att hon hon blev såhär just idag när vi sover över hos syrran..haha. Min stackars lilla tjej <3
Nu sover hon iaf utmattad säkert av allt skrik och gråt. ;(
Hon somnade när hon åt till flaskan. Få se hur länge hon sover nu och hur natten blir!

Gissar på en lång skrikig natt och en död melissa i morgon ;) Återstår att se.
Dagen i morgon ska iaf spenderas i SKHLM med finisen Alex!
Mirran följer också med för lite shopping :)))
Så håll tummarna folket att Nicoles magknip är över efter denna em och  att vi får en bra natt i natt!
Vi vill ju vara pigga o glad i morgon! :)

Nu ska jag gå och däcka i sängen. .
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar