tisdag 20 mars 2012

Taggad va ordet!

Nyss avnjutit en god kyckling curry ala Missan till middag. ;) Sitter och funderar och längtar till min träning som kommer sätta i gång om 3 veckor!
Mycket tjat om min eviga längtan men om ni bara kunde förstå!
Det brinner i kroppen på riktigt! Behöver få jobba jobba jobbaaaa!
Okej blir lugna puckar dom första tränings veckorna , men iaf!;)
Har inte köpt gymkort ännu ..
Står i valet & kvalet mellan Flex & Tumba träningscenter? Få se vilket blir.

Har btw köpt ny ansiktskräm idag från Apoteket.Stötte på en hudterapeut som kollade in min hy och kollade efter ålderstecken rynkor osv. Hon tyckte jag hade en jättefin hy och tyckte inte alls jag behövde nån sån kräm som är för ålderstecken och dylikt . Det tackar man för :) Va nämligen de jag tänkte att jag kanske behövde. Fråga mig inte varför haha! Hur som så blev det att gå till Apoteket och köpte en fukt givande kräm därifrån. För de är exakt vad jag behöver. Den här skulle vara bra, så hoppas den passar mitt fejs!
Bild på den kommer sen då jag glömt bort vad den heter ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar