tisdag 10 april 2012

Bakslag = VILA.

Vi blir hemma idag.
Missat Bvc besök och Miranda är hemma från dagis.
Nicole sover bra på natten men jag är sjukt trött iaf. Har varit de dom senaste dagarna. Känner mig helt matt i kroppen och har ingen ork för nånting. Att gå upp ur sängen känns ansträngande.
Matade Nicole vid 7-8 ,hade ställt kl också.Visste att jag va tvungen att gå upp men de gick inte!
Så somnade om med henne.
När vi vakna sen allihop va det försent.
Det är väl nu kanske kroppen säger i från , då jag hållit igång konstant sen dag 5 .Dvs i 5 veckor. Eller man kanske går in i en trötthets fas ändå när man har en liten?Kommer inte ihåg hur de va med Miranda..
Men nog är jag heeeeelt slut!
Därför tar jag de lugnt nu i några dagar till..Blir nog bäst så.
Gymkort + träning skjuter jag upp till tors-fredag beroende på hur de känns.
Eller ev nästa vecka.
Nu blir det vila och inga MÅSTEN.

Puss & kram

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter som en klok idé, lyssna på kroppen. Det pissiga vädret gör ju sitt det också, nu får det väl snart räcka med regn och blåst:( Hoppas att du haft en bra dag!! Kram

    SvaraRadera