tisdag 17 april 2012

Bra skit!

Wohoo! Första tränings passet avklarat på gymmet! Gick jätte bra, även fast jag inte körde skiten ur mig skälv ;) Önskar jag kunde!! Men får skynda långsamt och ha TÅLAMOD! Minst ett par veckor till.
Blev 30min PW!
30 min intensiv rodd!
Rygg + rygg lyft .
Plankan! De va tungt haha!
Kommer ju ta ett tag innan man e back on tack, Skam den som ger sig!
Nöjd med min insats idag iaf. :-)

Kan säga också att på riktigt få se sig själv i spegeln när jag träna,se hur man förändrats till det "större" och slappare efter graviditeten , får mig att tagga till ännu mer! Aldrig i livet att jag tänker acceptera mig själv som jag är nu!
Miss jelly bean liksom! ;)
För mycket fett och för lite muskler.
Ne de funkar inte..
Okej är ingen flodhäst direkt, men inte i närheten av hur jag va innan heller .
Vet hur jag vill se ut, vet också vad som krävs för att komma dit.. Och jag kommer att komma dit!
Taggad till 100!!

Sov gott folket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar