söndag 29 april 2012

En rolig kväll med ett pris att betala!

Kvällen igår va helt klart lyckad.
Kul med tjejerna, och att se en massa folk och bekanta ansikten! :)
Södrasidan & stockholmssyndromet uppträdde.
Det va rätt bra drag, även fast jag hellre hade velat dansa loss till annan musik! Men lite dansa jag under kvällens gång ;) Kände mig lite som en vaniljbulle dock,med mitt lockiga hår och att vara en plus size jag haha!

För övrigt är jag så jäkla död!
SKJUT MIG.NU! Tanken va att jag skulle få sova ut .. Men fick gå upp med Nicole kl 5.30.
3 timmars sömn , man tackar!! Tror ni mig om jag säger att jag ska sova tidigt idag?!
Hade en grej ikväll som jag planerat i 2 veckor ca..
Men bokade av de.
Inte rätt tid & tillfälle idag..
Så vare med det!

Här kommer pics från kvällen .
Huller om buller som vanligt!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar