fredag 13 april 2012

Fin besök , gnäll och godis jag inte tycker om ;-)

Jaha då är de fredag kväll och jag e SÅÅÅ godis sugen! " svärmor"
(och nu farmor igen)Nettan som har kommit på besök över helgen, lyckades plocka en hel påse med godis som jag INTE tycker om haha!
Vad är oddsen för det liksom? :)
Men är väl bara bra för nu blir det inget svulla för mig hihi! ;)

Har haft en super trevlig dag idag iaf!
Först kom min granne/vän Elin förbi på lite fika & häng. Knäppt att vi är grannar men ses så sällan??!! Haha!
Strax därpå kom svärmor hit också.
Hade bakat kladdkake muffins och dom gick hem hos allihopa ;-)
Snabba & enkla att göra!
Resten av dagen fortsatte att spenderas hemma. En över trött & lite gnällig Nicole har vi haft ,ätit god middag som Mr D lagade , och en sprallig Mirran som tyckt att denna fredag har det varit fest.
Både Elin & Nettan tillhör hennes favoriter:-)
Men nu kastar jag in handduken!
Ska gå och sova ....
Blev sjukt trött nu....zzzzzzz..
Natti natti alla natt ugglor !

( Fick denna söta stickade lurvtröja som en 80 årig tant stickat till Nicole, och den söta bodyn med mössa av Nettan. Tack <3 )

Snodde en bild från Elins blogg .
Den första.
Länk till hennes blogg finns till höger . :-)

Byeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar