fredag 20 april 2012

Finns inget dåligt väder ,bara dåliga kläder!

God morgon el god förmiddag kanske man säger nu.
Är hemma hos min syrra ,och går fortfarande runt i pyjamas kläder.Hur skönt?! :)
Mår mycket bättre idag iaf. Inget illamående.
Mådde dock skit heeeela kvällen så gick och la mig tidigt igår. Trodde jag skulle få en tuff natt med Nicole ,men hon vaknade inte en enda gång! inte för att äta heller! Utan hon vaknade först kl 6.45.
Lucky me va! ;) Hennes mage är också bättre ..vet inte vad det berodde på?
Fick fråga också om jag va gravid?? hahahaha....
Hallå kan folk tänka lite längre än vad näsan räcker!! ;) Fick ju förfan barn bara för 7 veckor sen!

Nu lite kaffe och lunch om ett tag. Mirran är ledig och ute på gården med kusin Moa.
Vi ska handla och gå hem lite senare.
Ikväll känns det som att de blir en riktig MYS FREDAG! <3
Ni som tröttnat på fredgas mys eller mys hit och dit ,jobbigt för er..
För här kommer det skrivas mys och myyyyyyysas massor haha! ;):)

Btw min Iphone är död och jag har ingen laddare. så ni vet!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar