onsdag 4 april 2012

@ Linas place

Hemma hos Lina just nu. Vi hookade upp i tumba  lunchade,spanade runt lite och jag shoppade  för min guld bonus jag fick ifrån H&M.
Köpte ett jätte gulligt set till Nicole,leggins + bodys. Till Mirran köpte jag ett par coola pilot brillor. =)
Tänkte åka hem,men lina TVINGADE med mig hit!
Ne,jag va väl inte så svår övertalad då hon locka med att bjuda på middag haha ;)
Så vi har haft det mys i solen ,druckit lite kaffe och as we speak håller lina på att fixa middan. Lyx dag för mig!
Fast hade lyx hemma igår också då mannen fixade middan mm hemma <3
Nicole har sovit sen kl 14 ca.. Hon borde vakna snart för att äta. Trodde hon skulle vakna vid 15.30 redan ,men hon verkar va en trött tjej idag!
Min Iphone har dött  också,och jag har ingen laddare,tror ni jag känner sig handikappad eller??!!
Telefon beroende vad är det (?) ;)

Puss & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar