onsdag 25 april 2012

Min mage och träning .

Kom på att jag glömt uppdatera med min mage i tisdags, så här har ni min mage idag . Bilden togs vid lunch tid.
8 veckor efter förlossningen.
Tycker inte själv det hänt så mycket som vanligt, men nu har jag ju börjat kämpa på med plankan! Enda mag övningen jag kan/får göra!
Det svåra att jobba av med min kropp är,lår , rumpa och lovehandels. ;)
Det är där det mesta satt sig under graviditeten..
Gäller att träna träna träna!
Och äta rätt förstås!

Har iaf avslutat denna kväll med ett bra pass på gymmet! Tack Ellen för kvällens träning.
Vi är så jäkla duktiga! :)))
Så summering av dagens motion är:
5km promenad.
3km PW.
Styrketräning som alltid avslutas med plankan i 3-4 omgångar.

Blev väl plus minus noll i dag , då de slank ner en liten tårtbit haha!

Dags för sängen nu.
Nästa träning blir fre + lör ev.
God natt folket!

1 kommentar:

  1. Herreguuud!! Fin mage du har!! Så snabbt! Grymmt ju (0: snyggis

    SvaraRadera