torsdag 19 april 2012

Vänner & bekanta och ett jävla illamående.

Blev lunch i skäris med N & P från jobbet! Long time no see! Får bli en längre lunch nästa gång då dom hade bråttom tillbaka! ;)
Efter lunchen gick jag och strosa runt med lillan i vagnen för att se om hon skulle somna, vilket hon gjorde. :-)
Hade ett enormt shopping sug men höll mig! Köpte bara en jätte söt sommar klämning till Nicole .
Träffade på massor av vänner & bekanta också!
Fina Lotta, Hanna och Sandra :) Sandra.s,och Sofie & Jimmie :)
Även massa gamla arbetes kollegor mfl. Tänk vad många man kan träffa på av en dag i Skhlm haha!

På väg in till skhlm blev jag åksjuk på tuben.. Mår fortf illa :/
Så nu är jag är jag on the way home. Promenerar från Alby och hoppas på att illamåendet ska gå över!
Kramen!

(Försökt publicera sen kl 13.30 ca)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar