torsdag 31 maj 2012

Bvc besök och synderi!

Blev ett något struligt Bvc besök då jag blev sen , fick därför en ny tid en timme senare. Tog en promenad i väntan och hann bli hungrig som satan. Va ingen ide att gå hem.
Gick in på Hemköp i Storvreten och de jag fick med mig därifrån var choklad + nån äcklig vitamin dricka! Har hållit mig veckorna nu(utan socker) men idag bara drogs jag till choklad hyllan haha! Är Ifs den tiden på månaden oxå , så suget är extra stort! Självklart slank hela choklad biten ner. :/
Med halv ångest för mitt dåliga köp gick jag tillbaka till Bvc.
En super glad Nicole vaknade jollrandes utan att veta vad som komma skall..
Först vägdes hon och mättes.
6790gr 64cm. Stor tjej <3
Sen var det dags för sprutorna.(vaccin)
Det var hemskt!! En spruta i vardera ben gav dom samtidigt.
Men herregud , hennes skrik! Det ila igenom mitt mamma hjärta och hennes tårar bara spruta! Så himla ledsen blev hon! Ush, hatar sprutor själv och va hemskt att se henne gråta såhär!
Som tur gick de över tills vi kommit hem sen. Nästa besök är om 2 månader, då är det sprutor igen. Men denna gång får pappa följa med , jag slipper helst!

Nu sover Nicole, när hon vaknat blir det promis med vovven och hämta Mirran. :-)

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar