söndag 24 juni 2012

Bara off...

Haft en bra dag som började hos Ellen, och avslutades hos syrran min. Hann se en skymt av Mirandas kusiner som är hos deras pappa denna vecka.Saknar barnen <3
Syrran & barnens pappa bor på samma gård. Mirran tyckte de va kul iaf som han leka med dom en stund ute.:-)
För övrigt är jag off & hungrig . Borde åkt och handlat, men orkar inte.
Även noll inspiration till att laga mat! Blir nåt enkelt idag bara.
Måste sätta mig och skriva mat lista i morgon.

Är så trött på alla whitetrash människor som finns här i Tumba också....Snacka skit , spä på och sprida rykten är fan folk bra på! Sprida skvaller och leva på skvaller.Så patetiskt med folk som söker sympati genom Facebook statusar och dylikt. Pinsamt. Ena är värre en den andra... Speciellt när man inte har rent mjöl i påsen själv!!
Drama drama drama.
Så synd om vissa. ..
Det som sägs på Facebook och vad folk snackar , det måste ju va sant ?! El hur ? ;) Haha fan jävla LOW LIFE människor!!! Lägger mig egentligen inte i sånt som inte berör mig .. Men snart har det gått för långt med saker & ting och då tom jag fått nog!!!

Nu kallar bebis så hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar