lördag 23 juni 2012

Det va ju tur ....

Att jag inte gick och la mig tidigt igår!Nicole vaknade kl 00.10 och bjöd på en massa gråt & skrik.
Vi hade en arg & ledsen bebis mestadels hela natten :(:(
Har sovit 4-5 timmar till o från iaf.
Det är läskigt hur fort för lite sömn förändrar en.. All lyster & utstrålning bara tynas bort, man blir typ gråaktigt sliten. Tråkigt men sant. Det är nackdelen med detta underbara liv.<3
En missnöjd bebis suger ut ens skönhet ;) Nicole har varit så snäll, sovit hela nätterna innan.
Är förmodligen tänder eller magont (?)
Vet inte riktigt.Men det kommer ju att vända. Sen om det är i natt, om 3 veckor eller om 3 månader, så är det bara stå ut. Försöka sova när man kan.
Har inte så mycket val haha ;)
Men en sak jag inte förstår är hur föräldrar till tex kolik barn överlever?? Jag menar jag är ett vrak efter bara en vecka utan sömn. .
Thank god säger jag bara att man är mamma ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar