torsdag 21 juni 2012

HÅR HÅR HÅR!

Jag tappar jätte mycket hår nu efter graviditeten.Trodde jag skulle slippa de, men de senaste 1-2 veckorna bara rasar det av! Kan inte ha utsläppt för det liksom faller hårstrån hela tiden, när jag borstar lossnar det hur mycket som helst känns de som :((((( Även när jag duschar och schamponerar håret , fastnar det massa hår i händerna ;(
När blir det bättre??
Behöver jag vitaminer??
Tappade jätte mycket med Miranda också .. Men kommer inte håg när det vände.
Det suger iaf att tappa en jäkla massa hår , och vet inte vad jag kan göra åt det. ;(
Inte nog med att jag tappar hår, så fäller hunden groteskt mycket hår dessa dagar!Aldrig varit såhär mycket ! Började med att dammsuga morgon & kväll. Men nu får vi dammsuga 5-6 gånger om dagen , dvs konstant. Går hon ett par steg är det sedan ett hav av hundhår. GAAAAAH blir galen!!
Vet inte om de är normalt heller??
Hund hår överallt och hår från mig överallt!.. Blir väl att raka både mig och hunden snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar