måndag 25 juni 2012

Hello folket!

Har varit dålig uppdatering på mig nu i någon dag. Inte haft tid riktigt till att skriva.Nu har jag tid till att skriva lite,
så kan ju börja med att skriva om midsommar!
Som firades med att åka till Hågelbyparken på dagen.
Vi åkte dit med Alexandra + familj.
Vart ju verkligen hur skönt väder som helst,så passade perfekt att vara utomhus som planerat. Blev picknick i solen med pannkakor och annat gott, dans runt midsommar stången me alla 2000 pers typ haha!
Mirran tyckte de va jätte roligt iaf :-)) Barnen fiskade fiskdamm,och vi köpte en massa lotter vid lotteri ståndet som gav några vinster. Vann små gosedjur till Mirran,och Alex fick stor vinsten och vann en jätte gris till Julia!!
Gissa om min tjej blev lite avis haha;)
Strosade runt , lekte i lekparken , kollade på djuren innan vi begav oss hem till vårat place.
Här blev det middag, godsaker och bara umgås hela kvällen. Total alkoholfri dag/kväll. MYS!

Midsommardagen tog vi det bara lugnt. Jag gick gick en lång promenad runt mölle med barnen och Ellen.
Va väl kul förutom alla ( jävla) myggbett jag fick! På kvällen var det barnfritt!
Blev kyckling fajitas och häng hemma hos Ellen. Även fina Ninni kom dit och hängde med oss :) Så god mat (älskar kyckling fajitas!!) svulla och en massa prat bestod kvällen av.
Sov över där också. Första gången jag sov utan Nicole..
Skönt att SOVA UT.Hade även gått jätte bra hemma. <3
Bara jag som va lite spänd då jag blivit lite hönsig dessa dagar ;)
Söndag va det chill. Dagen idag spenderades hos Lina med Jossan + kids :)

Måste ju berätta att jag börjat introducera gröt till Nicole oxå! Vilket har gått jätte bra. Ingen magont ,och tror faktiskt hon sover bättre med gröt i magen. När hon vant sig vid gröten nu så blir det prova på någon mat.
potatis & majs tror jag vi börjar med..
Så söt när hon äter!Hon fatta rätt fort de här med hur man ska äta faktiskt! :)
Nu börjar jag bli trött faktiskt..
Sängen kallar!
Midsommar bilder kommer på nästa inlägg.

Btw ,Mondaybar kryssning med den bästa i augusti bokat!!! Wohoo! :))

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar