onsdag 11 juli 2012

Vacation is good for you- but not for your body!

Har som sagt haft en bra semester med min familj. Är skönt att komma i väg och göra saker. Dock har min träning och kropp blivit lidande! Det är ju självklart upp till en själv vad man väljer att göra.. Och jag valde ju att ligga på latsidan! Mycket godis och NOLL motion! Resultatet av de då?
Jo , slappat till i kroppen och lagt på mig nåt kilo. Så har backat ett par steg kan man säga! Hann ju inte bli riktigt FIT som jag var innan graviditeten, så krävdes inte mycket märkte jag för hamna på + igen :/ Midjan och magen syns det mest på :(
Sen kan vi säga att jag är sjuk just nu ( mår inte så bra) vilket innebär att min träning sätter igång igen först om ca 2 veckor!
Tills dess får det bli sköna promenader när vädret tillåter. ;)
Ska köpa hem en crosstrainer eller en träningscykel oxå! Vi håller på att spana efter nåt vettigt .. Ingen skit kvalité som mannen min säger haha! Det blir skitbra att kunna röra på sig hemma när man inte kan komma iväg!

Nu blir det kyckling sallad och försöka hålla sig i från sockret ..
Lättare sagt än gjort när man blivit sockerberoende IGEN! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar