tisdag 11 september 2012

Good morning!

Här är man vaken medan stor & liten sover. Ska väcka dom vid 7 tiden.
Finns en risk att Nicole vaknar snart,eftersom hon brukar vakna före tuppen ;)
Drömde sjuka drömmar och kunde inte somna om..
Så då va det bara att gå upp! (kl 6)
Hann få en avskeds puss av Mr iaf som åkte till jobbet. :)

Till nåt annat.
Jag känner verkligen hur jag börjar hitta tillbaka till mig själv.
Lusten & disciplinen, med motion & träningen. För första gången sen jag födde Nicole ser jag inga hinder på vägen.
Det är inte jobbigt att ta sig ut på en promenad, jag behöver inte "tvinga" mig själv till att träna.
Nu känns det jäkligt kul bara!!
Innan jag blev gravid va jag ute och sprang och tränade en hel del, och det bara flöt på. Det va roligt!
Efter graviditet när jag väl kunde börja träna, va det skitkul men så tungt!
Vet inte hur många gånger jag kämpat mig upp ut soffan då jag hellre velat slappa, men tvingat mig själv pga typ ångest..
Men nu är det inte så!
Jag har ett sånt GO i mig så ni förstår inte!! Vill röra på mig hela tiden! Att se resultat av de jag gör triggar bara mig ännu mer! Mitt mål är INTE att gå ner massa i vikt. Mitt mål är fortfarande att tajta till kroppen och få lite muskler.
Allt tynade som sagt bort med att va gravid och med 22kg vikt uppgång ;)

Jag har en bra känsla. Ett skönt flow. Jag kommer ha många dåliga dagar, men just nu ligger motivationen på 110%!
Så summan av kardemumman-
DE GÅR BRA NU! :)))

2 kommentarer:

  1. Fan va skönt att du är så taggad! Jag känner mig också riiktigt taggad!! Fatta va snygga vi kommer att bli (0= Woop Woop

    SvaraRadera
  2. Haha ja lätt! Beachen 2013 here we come!

    SvaraRadera