söndag 30 september 2012

I can rest when im dead"

Höhö ;)
Försökt sova/vila hela dagen men går inte så bra. Slumrar till små stunder. Är så stressad inombords just nu , så går inte riktigt att slappna av.
Kommer tusen tankar istället..
Sen har vi en granne som spelar så hög musik,att väggarna håller på att ramla in!
Jag fungerar inte som mig själv utan sömn. .Det kan få mig att känna att verkligen allt suger .. Helt off blir jag.
Sen om jag får sova , så kan allt kännas bra igen!
Nu är de inte så att jag aldrig kommer sova, men känns jävligt tungt vissa dagar.
Kommer ju få sova om ett tag igen!
Bara Nicole kommer över sin period hon har,och blir frisk! :-)
Ligger iaf här i soffan hemma.
Mirran är och leker hos en kompis , och D är ute med Nicole en sväng.
Är väl dags att gå upp och få i sig nåt att äta tror jag. Sen en dusch och....ingenting!
Ska ta de PÅ RIKTIGT lugnt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar