fredag 21 september 2012

In youre face

6,5 snart 7månader efter förlossning.
-22kg.
Halvvägs till mitt mål och muskler på G.

Ni som pratat och hur tjock jag blev under graviditeten, och sa att jag aldrig skulle få min kropp tillbaka"
Hahaha, är tvungen att sjunka till samma låga nivå med detta inlägg och säga
In you're face bitches! ;)

Tänk att de finns folk som som inte har nåt bättre för sig än att snacka en massa skit.
Hur som så tränar jag för min egen skull och vet att jag kan uppnå mina mål oavsett vad nån annan säger.
Jag är min egen mentor och peppar mig själv!
Och tänk om alla ni som snackar så mycket skit,rörde på er lika mycket som ni snackade...
vad snygga ni skulle vara! ;)

(Inget illa till mina vänner eller bekanta som inte tränar osv.Tror inte jag är bättre än någon annan <3
bara trött på dom som inte gör annat än öppnar truten!)

6 kommentarer:

  1. Grymmt jobbat!!! Men vadå halvvägs?? Du menar inte att du ska gå ner 22 till va? Haha nää de fattar väl jag me! Men du har ju jättefin kropp nu (0: men jag förstår att du vill träna o bygga muskler!
    Hejja hejja hejja!!

    SvaraRadera
  2. Ja exakt! Just nu skiter jag i vågen! Satsar på styrka och fasta till mig. Tänkte inte bli nån brottar Berit ;) men tänkte inte va en jelly bean heller. Nånstans där emellan får det bli B-)
    Halvvägs menar jag ju muskler mm. ;p

    SvaraRadera
  3. "din egen mentor" ... du kommer få bli MIN egen mentor iaf!! :D Hot then, now and forever Melissa!! Ingen kan säga något annat! <3 Love you long time /Ninni

    SvaraRadera
  4. Tack underbara fina vän Ninni! Blir allt du vill haha! :))) puss & kram

    SvaraRadera
  5. Men allvarligt, sjukt att folk ens snackar om en gravid kvinna som lägger på sig vikt under sin graviditet, så oerhört patetiskt. Du ser jättefin ut oavsett, och du kämpar verkligen så en stor eloge till dig. Hoppas bara att du tränar sunt och med det menar jag att du tränar bara bara för din egen skull och inte för folk som snackar:) kramar

    SvaraRadera
  6. Nej absolut inte! Har ju tränat innan jag visste att folk pratat , så har inte med att göra. Är för min egen skull endast! Äter precis som vanligt, förutom att jag tagit bort sockret på veckorna. Så jag är nog sund :-)
    Borde inte ha brytt mig om vad folk sagt egentligen,men blev så irriterad bara...
    Kram!

    SvaraRadera