söndag 2 september 2012

Kryssningen.

Har varit en rolig,tröttsam,galen,seg kryssning.Jag fixade nog inte kombinationen av en gungade båt och alkohol så bra.. Hmm...haha! ;)
Så blev i säng relativt tidigt båda dagarna.
Förutom de har jag haft skitkul,fått skratta som satan,sett på galna människor,och dansat till BRUTAL musik.Gårdagen på sundeck är nog de bästa jag varit med om!!
Så jäkla grymma Djs!!
Det enda minus är att de blev liiiiite för långt med två dagars denna gång . .
Hade räckt med fullt ut en kväll och få komma hem sen! Så ne blir nog inga mer såna här kryssningar framöver.

Dagen idag hemma har varit perfekt! Kom hem till ett ny städat hem, fått sova ett par timmar, sen åkte D och handla mat till mig,exakt vad jag behövde idag! :)

Hade inte med mig telefonen ute på dansgolven mm.
Så bjuder dom pics jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar