lördag 15 september 2012

Making progress!

Var på ett bodypump pass med Annie idag! Grymt pass och kommer GARANTERAT få träningsvärk. Börjar faktiskt se och känna små förändringar med min kropp nu.
Åt det fastare hållet helt klart! Wihoo!
Med en massa energi efter träningen, har jag städat & fixat mm , gjort lunch, och just nu tonar jag mitt hår.
Står choklad brun på förpackningen.. Men ser ganska rödaktigt nu när färgen sitter i! Få se hur det blir när jag tvättat ut det haha!?
Tur att de bara e toning ;)

3 kommentarer:

  1. Ush kan inte spara din blogg ju, du ger mig komplex ha ha ha. Så jäkla smal du är och det var inte många månader sedan du fick Nicole :P

    Jag har ca 10 kg övervikt kvar sedan jag fick Nova, phu känns som fore ever att bli av med dem.

    SvaraRadera
  2. Ne men tänk inte så! Jag började röra på mig dag 5 med promenader , tidigt men jag mådde bra fysiskt efter förlossningen.Inte alla som kan eller har ork att börja direkt, villet är fullt förståligt!
    Däremot så mådde jag inte alls bra av mina 22kg jag gick upp. :|
    Därför bl.a. Tränar jag och går så mycket. Sen älskar jag att träna!
    Man ska göra de i sin egen takt , på sitt eget sätt och INTE jämföra sig med någon annan! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Och 10kg är inte så mycket , du får ge de tid & vilja! ;)

    SvaraRadera