onsdag 31 oktober 2012

STYRKA

Hade återigen ett jäkla bra pass på gymmet! Älskar när jag lyckas fokusera 110% och allt bara funkar! Kändes som jag käkat dunder honung hahaha!
Och inte en droppe koffein i kroppen, de ni!
Körde 30min crosstrainer,började på level 6 och slutade på level 15.
Därefter blev det benpress, utsida/sida lår, Övningar för rumpa, två olika rygg övningar
(kan inte namnet på dom haha)
Mage med medicin boll + situps.
3 set på varje. Ökar vikt för varje set.
10-12 reps beroende på övning.
Mage kör jag alltid minst 3xMAX!
Nu har jag fått i mig 4st råa äggvitor. Så jäääävla äckligt haha!
+ Ett halv paket keso.
Behövde få i mig proteiner efter träningen så va bara att gilla läget idag! ;)
Ne dags för en dusch nu känner jag och hopp i säng...
God nattinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar