måndag 29 oktober 2012

Tråkigt

Just nu börjar stressen inom mig växa lite. Har flera saker på gång samtidigt , några roliga och några tråkiga!
Bla är det jag som håller i allt gällande min mormor. Även då begravningen. Inte fan är det lätt när någon dör!
Tusen papper som ska hit och dit, ringas till höger och vänster, och ännu bättre är det när man får olika info från olika stället! :|
Men iaf, idag är ska jag gå till begravningsbyrån, fixa alla papper kommunen begär. Efter de ska jag åka till jobbet träffa min chef,
och sen hämta ut reservdelar som behövs till bilen. Bilen måste lagas i veckan och fixa vinterhjul är ett måste!
Det här är bara en lite del av allt jag måste ordna denna vecka.
Fan säger jag bara..
Gissa om det ska bli skönt att åka bort snart??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar