måndag 22 oktober 2012

Would you send me an angel"

Sov dåligt i natt.
Kunde inte somna och när jag väl somnade , vaknade jag flera gånger. Dels för att jag va ledsen med massa tankar , dels för att Nicole bökat.
Hon kanske kände att mamma var ledsen. .
Min mormor dog iaf en fridfull död . Hon åkte in för nån operation som gick bra, men hjärtat klarade inte resten så hon somnade in.
Det va hennes tid nu efter 86 långa år.
Tycker inte de är orättvist att hon lämnat oss..
Hon har som sagt levt sitt liv, men klart det är jobbigt när man vill att någon ska finnas för alltid. :(
Jag tror min mormor dog med en hel del sorg i sitt hjärta. .
Om jag fick vrida tillbaka tiden för någon, ge någon en ny chans , ett nytt liv , så skulle det vara min mormor. Hon skulle få ett liv fyllt av mycket mera glädje och mycket mindre sorg och misär.
Kanske får hon den glädjen där hon
är nu. <3

Vi är hemma idag . Ingen skola för Mirran.
Kom inte upp när klockan ringde.
Blir en slappar dag och samla energi för vad som komma skall.
Ingen träning inga pws.
Bara va.
Blir läsa lite böcker och spela strax med Mirran.
Sen kanske vi tar och bakar något! :)

Min syster och mormor i torsdags.

2 kommentarer:

  1. Åh Nej! Jag beklagar verkligen, din mormor. Vilka vackra ord du skriver om henne, vackra tankar! Ta hand om dig!!! Kramar om<3 Elin

    SvaraRadera