onsdag 28 november 2012

Det kunde varit värre "

Jahapp. Då kan jag inte blogga med bilder mera , då jag uppfyllt kvoten som tydligen är 1000 bilder? Måste på nåt få bort bilderna från appen utan att ta bort dom från inläggen. ORKA! Bloggar man i flera år så blir det ju många bilder.
Hur tänkte blogger här?
Bajs app säger jag!
Ligger iaf i sängen nu efter en hyfsad dag.
Vill fortsätta gnälla om hur jobbigt det är med förkylda och tjatiga barn,när man själv inte mår bra..Vill gnälla att de är synd om mig som inte kan träna..
Men stoppas av tanken att det alltid finns dom som har det värre.
För det finns det.
Mina tankar ikväll går till några personer jag inte känner.
Till någon och några som kämpar mot elaka sjukdomar som intar deras liv som parasiter. Hoppas på att mirakel sker.
Och att allt det onda försvinner.
Ibland är livet bra orättvist för vissa..
Det finns väl en orsak till allt..
Fast man kan ju undra varför dåliga saker händer bra människor och tvärtom?
Blir berörd över hur människor har styrka och orkar kämpa! Jag kommer förmodligen fortsätta klaga över i lands problem..
Men just idag , just nu , kommer mina tankar gå till alla er som behöver en extra tanke. En extra tro.
Även tankar till en av mina fina bästa vänner. Håller tummar och tår och skickar lycko kramar!! Längtar!! <3 <3
God natt.
//Missminnäsabararinnerochrinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar