torsdag 15 november 2012

Jag och min träning

Hello.
Inte haft nån blogg lust idag över huvudtaget. Varit trött och låg.
Mest låg för att jag inte sover på nätterna. Blir sån skillnad, både i mitt inre och yttre. Blir lätt irriterad.
Eller okej flippar för minsta lilla typ!
Sen blir jag ännu blekare och ser så sliten ut.All lyster försvinner när sömnbristen kommer.
Inget smink i världen hjälper när ögonen svider av trötthet.
Till nåt helt annat. Kollade på bilder från i somras,när jag hade en period då jag inte kunde träna och gick upp
3-4kg i vikt. .
Jämförde dom med mina senaste bilder som är tagna bara för nån vecka sen. Skillnad va??! Kommer i nästan alla mina kläder nu är ju skönt,
men är inte ens till hälften klar med hur min kropp ska se ut. Dock har jag inte samma "stress" nu som när jag började min resa.
Det började med viktminskning,nu handlar det om muskler-form-kost.
Man ska ta mycket bilder på sig själv , och mäta sig! Vågen är bara slopa när du tränar! Varför?
Jo för muskler väger mer än fett!
Men det visste ni va :)

Här två bilder att jämföra med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar