måndag 12 november 2012

Katrin Zytomierska

Nu ska " elaka" bloggerskan Katrin Zytomierska sluta på Finest.se.
Hon har fått " sparken" för sitt uttalande om en reklam kampanj SATS gjort. Hon sa sin åsikt i sin blogg.
Ni har säkert läst eller sett på nyheterna om denna uppståndelse.
Är FÖRFAN pinsamt! Att det ska bli världens hysteri för att man uttrycker sig exakt som man vill om saker och ting. Katrin tyckte tjejen på bilden såg tjock ut för att ha tränat i 13år, och att bilden va motbjudande för att tjejen
(Josephin) var svettig och hade enl henne stripigt hår. Och visst , det är en normal bild på en normal människa , men inte fan får man lust att signa ett gymkort av den annonsen!
Jag skulle inte vilja det! Sen tycker jag det är fel av sats att använda sig av en vanlig person , som kan ta skada av andras åsikter eftersom det blir en offentlig bild i bla media.
Å andra sidan ,ställer man upp på en sån bild/annons så får man ju räkna med bra och dålig kritik. Och Josephin som den här tjejen heter borde inte ta åt sig!
Sen att Katrin som har en jäkla massa läsare uttrycker sig helt fritt precis som hon själv vill , är väl ändå upp till henne???! Visst det va lite klumpigt skrivet men WHO CARES!
Är hennes blogg!
Fattar inte vad är med svenska folket! Allt ska vara så jävla rätt hela tiden . Ett jävla mellanting!
Man får varken säga bu eller bä utan att det ska vara skandal...
Folk tänker saker men vågar inte säga vad dom tycker.
Det som är lustigt är att folk kallar Katrin mobbare men mobbar henne tusen gånger värre själva.
Fega människor med dubbel moral!!
Jag säger GO KATRIN! Känner inte henne det minsta , inte sett henne men jag läser hennes blogg.
Så nu har jag sagt mitt!

Peace!

4 kommentarer:

  1. Hon tror ju att hon är så mkt bättre än alla och att man måste vara smal och äta LCHF för att vara bra nog. Hon på bilden kanske hade tränat länge och levde häsosamt utan att få mani?!
    Tycker inte om Katrin, visst ska man få tycka vad man vill men då får man ta koncekvenserna. Jag tycker inte att man har rätt som en så offentlig person att nedvärdera folk. Låt alla ha dom kroppar dom vill tränade lr ej ;)
    Ha ha..

    SvaraRadera
  2. Klart att alla ska få se ut som dom vill! Lika väl
    som jag tycker att man ska få säga exakt de man vill , men det får man ju
    inte, speciellt inte som offentlig person.
    Katrin har fått konsekvenser av sitt uttalande ..
    Helt rätt kanske men så överdrivet! Har blivit nån jävla häx jakt för de hon skrev liksom.
    Jag tar saker hon skriver med en nypa salt .. Som med flera stora bloggare, man ska inte ta allt så himla allvarligt och ta åt sig ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ja men dessutom tjänar kvinnan bra med stålar på att vara Sveriges kvinnliga provokatör så det är så jäkla smart drag från hennes sida, hon blir rik på att vara hatad. Smart tjej det där:)

    SvaraRadera
  4. Exakt! Hon har förmodligen en plan med allt hon säger och skriver'! :)

    SvaraRadera