lördag 17 november 2012

Kolhydrats frossa -----> Detox!

Har haft en vilovecka denna vecka.
I morgon äntligen är den slut!
En enda promenix har det blivit. Däremot så har jag ätit mer än vad jag brukar..
Både bullar , godis , chips och en hel del pasta har gått ner under denna vecka..Inte så bra va.
Märker att jag inte mår bra av det heller. När jag redan är trött av all sömnbrist och är/varit förkyld , så har jag verkligen ätit den sämsta maten nu.
Fråga mig inte varför(?)
Min mage är inte helt hundra heller ...
Så from i morgon (eller måndag) ska jag slopa alla mjölk produkter mm,dvs alltså allt med laktos och snabba kolisar. (kolhydrater) Större intag av nyttiga fetter,långsamma kolisar,grönsaker som är snälla för matsmältningen.
Få se om det blir nån förändring gällande magen! Detox it is!!
Va på kalas tidigare hos Mirrans kompis.
Så är lite piggare nu av allt socker ..
Suck. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar