måndag 19 november 2012

Paaaaah!

Hungrig som en varg just nu! Hann nätt och jämt få i lite thaimat,
(med favoriten Phad thai) innan Nicole drog ner allt på golvet! Haha jäkla terror unge ;) Hon är så snabb!
Hunden blev iaf glad, då hon låg och dreglade på golvet medan jag åt.
Där fick jag för jag sa att hon inte skulle få smaka nåt haha...
Har rensat garderober och donat massa här hemma. Ser ut som kriget just nu, men är inte ens klar med hälften! Stressen börjat krypa då vi har MASSOR att göra, och en deadline tills på lördag morgon att hålla!
Ska på begravning på onsdag också,och baka till fikat ska jag göra i morgon. Sen fredag är jag på SwedishHouseMaffia.
Ge mig sex armar till och mer timmar på dygnet tack!
Inget av de här hade varit ett problem om inte Nicole va inne i en,
mamma-famnen-uppmärksamhets period just nu...
Men men bara bita ihop då. Måste få ihop allt!
Har ju timmarna på natten också höhö ... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar