fredag 30 november 2012

Testar..

Att blogga "old school" och mailar ett inlägg.
Eftersom skit appen blogger bara kan fyllas med x antal bilder.
Instruktionerna om hur man tar bort bilderna från appen utan att radera dom från inläggen, finns inte på svenska.
Så lägger ner appen tills vidare!
Fredag kväll fortsätter i förkylningens väg. Men vi har haft en bra dag iaf!
Bakat mjuk pepparkaka med Mirran som blev riktigt bra.
(ingen fusk med färdiga mixar ;) )
Sen gjorde jag en grym middag.
Den bestod av baconinlindad fläskfilé & krämig vitlöks risotto. Gott som fan!
Fortsätter med min onyttiga aura och äter choklad.. Snart dags att vända på steken.. Hur kunde jag hamna här igen?! Inte så att jag kommer gå upp 10kg, men öser kroppen med skit.
Socker är så farligt! Aja nu ska jag fortsätta plöja av Walking dead avsnitt.
Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar