fredag 21 december 2012

Träning

Mitt i all jul stress och annat, har jag helt lagt min träning åt sidan.
Jag skulle lätt kunna ta en timme om dagen, cykla,träna hemma, eller gå på långis med hunden tex.
Men har bara struntat idet.
Varför kan man ju undra?
Mår så mycket sämre när jag bara "latar" mig.
Blir trött och har noll energi.
Har börjat tappa formen lite också,
Farligt att ha semester haha! ;)
Anyhow, idag vakna jag på fel sida..
Men också med mitt jävlar anama!
Så tänker inte vänta till efter jul med motionen.(Hade tänkt så innan)
Bättrar ju inte på formen i soffan direkt , och inte med all julmat som komma skall..
Därför kör jag igång idag!
Såhär kommer det se ut till på måndag:
IDAG FREDAG:
Cykling intervall 45 + mage (olika övn)
LÖRDAG:
PW i snön 60-90 min
SÖNDAG:
Styrketräning gymmet alt träning hemma.
MÅNDAG(julafton:
Cykling för frukost. PW på kvällen.

Blir shopping kombo med träning.
Ska inte vara så svårt!
Nu fixa hemma innan vi ska ut i snön, kidsen, hunden och jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar