onsdag 2 januari 2013

Min träning

Efter ett nästan 5 veckors uppehåll, fick jag ändan ur vagnen och tränade här hemma!
Va ju sjuk i dryga 2 veckor och där efter har jag mer el mindre latat mig..
Inte ens vid julen vart det någon träning, men nu har jag kört i gång igen.
Märks hur jäkla fort kondisen försvinner! Även formen på kroppen när man inte underhåller den.(läs svulla godis,bullar och en massa kolhydrater)
Cyklade 45min intervall och de va nog en av mina tyngsta cykling "pass" jag haft.
Blev iaf 45 hela min! Pust.
Därefter körde jag knäböj, gående utfall, knäböj, rygglyft , plankan och en annan mag övning. Imorgon blir det gymmet för att köra lite styrka! Ska skriva upp mitt egna schema igen så jag har mina veckor klara. Behöver köpa nytt protein också då mitt är slut. Spark i röven på mig själv!
Kommer bli skit bra de här! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar