måndag 28 januari 2013

You have to see the bright sides in life

God morgon.
Eller kanske god fm vid den här tiden?
Vi gick upp strax innan 8 idag.
Behövde bara gå upp en gång i natt med Nicole. Är rätt utvilad faktiskt!
Febern är kvar både på Mirran & Nicole. .
Till Nicole fick jag läkartid imorgon em. Eftersom vi hade 10mån kontroll inbokat , så då tittar läkaren på henne samtidigt.
Hoppas inte hon har lunginflammation!
Hon babbla nåt om se sköterskan .. :|
Vad det gäller Mirran så ska febern börja gå ner senast i morgon enl hennes läkare .. Så är väl bara vänta dåro.
Annars är det nytt läkarbesök igen!
Nånting positivt i denna sjukhärva vi har
här hemma, är att jag känner mig helt frisk! Så tänkte faktiskt börja träna lite lätt idag!! Sen är det ju jäkligt tur att jag är mamma ledig och inte jobbar!
Hade inte varit nån hit för min arbetsgivare då det här är 3de veckan vi är hemma ..
Så nåt positivt i det hela.. Haha.
Idag ska vi faktiskt ut på några mindre
promisar. Är inte så jätte kallt,
och kidsen behöver få lite frisk luft!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar