måndag 18 februari 2013

Det är inte alltid lätt.. Men det är så värt det!

Vad pratar jag om? Träning såklart!
Det går om man vill.
Tiden finns ALLTID om man vill!
Kanske inte till att ta sig till gymmet eller powerwalka flera mil om dagen.
Men vill du så går det! Träna hemma!
Köp lite hantlar & redskap .
Gå till jobbet ,jogga,spring! Gå upp tidigare eller lägg dig senare!
Ja ni fattar poängen va! Inga ursäkter ;)
Jag vill till 200% därför tränar jag.
Jag vill må bra, jag vill ha egentid och jag vill ha en (enl min mening om mig själv) snygg kropp! Det är vad JAG vill!
Sen äter jag godis, slappar , äter onyttig mat ibland mm. Inga hektiska krav!
Bara sunt förnuft och en jävlar anamma ;)
Med det säger jag over and out idag...
Efter ett BRA träningspass , och en jävla träningsvärk ha ha ha...

4 kommentarer:

  1. Vare en pik till mig eller? Att ha egentid och må bra är ju olika för alla, och prioriteringen av det med. Stress är jobbigt och tur är väl att vi är olika :) Såklart alla vill ha en snygg kropp :P Men vägen dit kanske inte alltid är värt en "top notch" kropp, man duger så bra ändå ;)

    pok Alx

    SvaraRadera
  2. Ha ha söta söta du!! Såklart alla har olika prioriteringar på egentid osv. Det är där träningen kommer in för mig, det är den jag prioriterar när jag får min tid :) Nu va inte det här en pik till dig ju <3
    Utan till alla som säger att tid INTE finns . För den finns om man vill , nånstans ;)

    SvaraRadera
  3. Sen tycker jag de är en snygg kropp är värd att klättra över taggtråd då och då;)

    SvaraRadera
  4. Skriver som en kratta!
    Tycker det är värt att klättra över taggtråd då och då, för att få en snygg kropp ;)

    SvaraRadera