torsdag 28 februari 2013

Nicole 1 år!

Idag precis just nu (kl 10:30)började jag krysta för 1 år sedan! Ha ha My gaaad! Så sjukt hur tiden går när man tänker tillbaka. Kan inte fatta att jag faktiskt fött mitt/mina barn ;)
Kl 10:36 är hon född , så 6min pushade jag! Skulle lätt kunna göra om det även om jag inte vill ha fler barn just nu.
Hur som så har det varit ett bra blandat år som gått! Hon är duktig våran bebis.
Nu är hon 1 år och detta kan hon:
-Gå
-Säga snor & älskling på finska
(Räkä = käkä ) ( Rakas= kakas)
Mamma & pappa är på gång.
-Hon förstår, och kan hämta saker som man ber om, gå till sin stol, slänga skräp osv.
-Hon kan göra med några sånger , där vi klappar händerna och gör upp & ner med händerna osv. Hon snappar upp det så fort!
- Vinka , äta själv , dricka själv.
Ja hon bara lär sig mer och mer för varje dag som går.

GRATTIS ÄLSKADE LILLA UNGE!



2 kommentarer: