onsdag 13 mars 2013

Joråsåatte!!

Gud vilka bajs dagar det är när man inte får sova. En liten knodd som hostar lungorna ur sig ena stunden och röijjer satan i nästa stund.
En stor tjej som pendlar i humöret värre än vad jag gjorde som 12-13åring ha ha..
Alltså my gaad.
Bara bita ihop och göra det bästa.
Har iaf gjort de som behövs här hemma och lyxade till det för Mirran så blev käk från donken.
Men på toppen av isberget så har jag noll energi. Såklart jag inte har då jag inte sovit ,ätit skit, slutat med vitaminer & proteiner (återkommer om det)och har ont i halsen..
Så det går bra nu..
Närro blir bättre snart! Så fort det är slut på sjukstugan och så fort jag får sova en hel natt. Är som natt och dag.
Ja en natt räcker faktiskt för att få lite energi!
Dags att lägga sig i sängen ..
Håller tummarna att liten lyckas sova inatt <3

Btw snart påsk ... Iiiiii! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar