onsdag 24 april 2013

Just thinking

Samtidigt som en av dom bättre sakerna i mitt liv hänt. Så är det samtidigt en period av bara massa skit.
Bara en jävla massa skit.
Tråkigt när man inte kan få vara glad och lycklig för nånting utan ska behöva vara omgiven av typ misär.
Inget ovanligt det bara är så just nu..
Kan själv ha mina downs men tar mig alltid upp! Finns inget som kommer sänka mig ur livets bana.
Låter kanske självsäkert men har enda sen 7åring tagit mig igenom både de ena och det andra! Och det kommer jag fortsätta med livet ut.
Mitt motto: BLICKA FRAMÅT.
Nu försvinner jag från saken ha ha .
Skulle kunna ha blivit ett lååååångt inlägg.
Men äsch. De jag funderar på är åka iväg en sväng. Kanske hälsa på min pappa. Eller nån annanstans! Bara komma i väg.
(Kidsen med såklart)
Ska suga på karamellen...
I det stora hela behövs nånting för att bryta av vardagen. Och det NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar