onsdag 24 april 2013

Lets face the facts

Hello underbart soliga men blåsiga dag!
Varit ute på morgon kvisten och lekt med Nikkie som nu sover.

Funderat på det här med min kropp & kost samt på träning.
Kommer inte kunna och har inte kunnat
träna som jag tänkt. Utan blir att sätta igång med promenader/pws här om några dagar! Kommer även börja lite med spinning och lättare benövningar om 2 veckor ca.
Men bara inse, styrketräningen får ligga på hyllan tills sensommar/höst iaf.
Så nu får jag göra de jag kan!
Röra på mig begränsat men
ÄTA MER RÄTT.
Min drömform får bli ett senare projekt. Ingen stress.
Summan av kardemumman är att jag tänker inte va i sämre form än förra året iaf. Jag är nämligen på väg till att bli en mysig liten gelé råtta och de vill jag inte bli hah! ;)
Men bara för att jag är begränsad betyder det inte att jag inte behöver göra nåt.
Eller hur?
Sen mår jag mycket bättre av att vara aktiv! Så nu snart är det dags att komma igång.Måste hitta tillbaka till mitt flow! :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar