torsdag 2 maj 2013

Är huvudet dumt får kroppen lida

Det är ordagrant denna gång. "Glömde" bort mitt skavsår och min smärta av de. Så Ellen kom över och vi drog ut och traska i skogen i över en timme. .
Mm ni kan ju tänka er den med två hälar till blåsor! Bet iaf ihop och gick utan att stanna!
Gjorde inte så ont efter ett tag men nu gör det satans jävla ont!!! Det pulserar/bultar svider och bränner! Flera lager hud är borta, det illrött och det är blött av vätska ..aa allmänt äckligt. Sårigt. Kan inte skölja kan inte göra nåt . Har inget hemma så får klara natten till i morgon..
Ha ha lite komiskt då jag sover på rygg bara! Hur fan ska jag ha mina fötter?!
Det är döden att bara nudda vid skavsåren! Ha ha... Fan.
God natt säger jag med mina i lands problem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar