lördag 4 maj 2013

Starbucks latte och lite allt möjligt

Hänger med lillan i bilen & dricker en starbucks latte från Ica. Helt okej faktiskt!
Börjar sakta men säkert vakna till ;)
(Och ja jag har min Onepiece på mig orkade inte byta om för att sitta i bilen ha ha) Mirran & D har ridskola just nu.
Senare ska vi åka och fira av min brorson som fyller år och flyttar utomlands på måndag!! Galet!
Men så glad för han och hans tjej skull!
All lycka till dom <3
Blir bara jag & Mirran eftersom Nikkie är sjuk :( Men blir trevligt de med.
Ska ut på en PW i kväll också!
Nu så folket börjar jag komma in i mitt flow igen!Behövdes bara 2-3 promenader för att få tillbaka lusten, HUNGERN av att vilja röra på sig!
Spinning premiär blir det nästa vecka!
Lets do this!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar