torsdag 23 maj 2013

Tröttheten själv..

Måste vara jag.IGEN. Sover dåligt. Vaknar hundra gånger. Håller igång under dagen även fast det svider av trötthet i ögonen.Har inget val
liksom ;)
Hamnar i nån svacka någon gång på eftermiddagen då jag bara vill skjuta mig själv.. 
Men är bara att fortsätta med alla dagens  måsten.Sen när klockan är som nu närmar sig 20, då är jag redo för sängen! Undrar hur fan det kan vara såhär?? 
Att varje steg är tungt , orkar knappt lyfta noll ork till något. Gör allt för jag måste inte för att jag har nån  ork direkt. 
Ingen energiiiiiii! Kommer i vågor. Trodde de va mörkret och långa vintern sist men ne är likadant nu.
Blir bara tröttare och tröttare! 
Ett jävla gnäll i know. Men just nu tvingar jag mig igenom dagarna från morgon till kväll .. Zzzz..
Kan det va så enkelt som sömn? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar