lördag 18 maj 2013

Vapiano vin och tröttmössor

Sitter här i bilen med Nikkie som ska sova middag. Dennis och Mirran har ridskola. Idag har Nikkie iaf hunnit klappat hästar och titta på lite innan blev trött.:) 
Jag är också trött! Helt sjukt att jag på riktigt blir berusad av två glas vin! 
(Eller okej ett litet glas rödvin och en 33cl cider drack jag igår)
Va på med Hanna igår på Vapiano.
Åt en för jävla god ruccola pizza och drack ett glas rött. 
Dog av att äta den men blev ändå inte äckligt mätt. Älskar Vapiano! Iaf.
Hade de super trevligt med Hanna och precis när vi va klara och skulle betala gick brandlarmet! 
Dom utrymde hela lokalen och vi fick maten gratis ha ha! Hade säkert fått betala om vi hade väntat kvar men vi drog ha ha! ;) Kan säga att vi va inte dom enda som knatade iväg! 
Vår "gratis" mat gick vi och skålade med ett glas vin. Hur nice som helst! 
Va hemma sen vid 23 tiden för att hinna med lite fredagsmys hemma. <3
Och idag som sagt.
Jag är nog lite bakis..(?)(?)
Btw fått hem våra nya och (ny)gamla möbler! Wii!
Äntligen kan jag börja fixa & inreda lite. 
Börjar i fel ände ha ha då vi fortfarande har kvar att byta golv + målning.
Men men blir bra när allt är klart!
Idag står 50års firande och Eurovision på listan! 
Bye Bye! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar