måndag 22 juli 2013

Det va kul så länge det varade

Tog mig i kragen efter min sega dag och gjorde ett spontan besök till stan. Träffade min(nya)vän Hanna för en date! Åkte kommunalt för skojs skull men ångrar det så hårt!! Hade en jätte trevlig kväll,om det inte vore för magknipet jag fick på vägen in.. 
Blev bara värre under kvällens gång. Vi avslutade med en fika på waynes innan jag hoppa på pendeln hem , och då ville jag bara lägga mig ner och dööö kan jag säga! Så ont i magen. Inte blev det bättre av att bli åksjuk på både tåg & buss ... Klarade nätt och jämt resan hem! Spytt som en gris. Med värkande mage och fortf illamående ska jag nu försöka sova :|
Alltså blä på min mage... Fan e de för fel?!  


1 kommentar:

  1. Aj då, hoppas att du mår bättre idag. Ha en fin tisdag, kramar Elin (elinsrader)

    SvaraRadera