onsdag 17 juli 2013

SOMMAR <3

Varit på stranden hela dagen idag.
Vi va på Lida badet i Tullinge.
Riktigt bra där faktiskt ;) 
Det va Alex & Annie och våra kids.
Dock inte Mirran som hälsar på hos sin pappa nu. 
Efteråt så följde jag och Nikkie med hem till Alex och blev bjudna på middag. Nicole verkligen älskar Julia!
Så roligt att se.<3:) Kom att tänka på vilken toppen sommar det är i år! Verkligen TOP10 för att vara här i Sverige. Har turen också att vara mamma ledig nu,så blivit måååånga strand besök.Det känns verkligen som semester! 3 veckor kvar sen är jag tillbaka på jobbet. . Hel sjukt!
Men känner mig redo för att göra lite nytta faktiskt.  
I det stora hela är jag nöjd med sommaren. Är bara grönan , Skansen och ölandsdjurpark som står på listan nu!Även en ordentligt utgång ska jag kunna klämma in ;) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar