fredag 30 augusti 2013

Freaky friday!

Jobbat mellan 6:40-17:20 idag.
Slut.se skulle man kunna säga.
Blev en lunch med Denice och empa i skäris.
Dagens höjdpunkt! :)
Annars är jag  såååååå trött! Sliten blek lite yr och illamående. Fullt upp idag!
Vet ni, jag va så utsvulten av hunger  på vägen hem så jag nästan såg saker i syne! Då är det illa ha ha! 
Men ingen riktig middag blev det heller utan blev havregrynsgröt med keso som jag slevade i mig. Efter lek & bus och en dusch med Nikkie
(Mirran har åkt till sin pappa) funderar jag nu på att gå och sova. Jobbet kallar i morgon med så kanske bäst att sova ut..
Alltså är så jävla off och trött! 
Hatar såna här fredagar. Speciellt när man lever lite för helgen och kvällen blir som vilken tråkigt kväll som helst .blä.
Gnälligt värre just nu! Ne blir hopp i säng! 
Och i morgon blir SKA det bli lördagsmys med någon.

Frågan är med vem av mina vänner?:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar