lördag 17 augusti 2013

Helt ärligt ..

Har haft en mysig dag med mina tjejer. Förmiddagen och dagen gick åt till hemma fix! På em blev det en fika och lek i Tumba c. Passade på att handla lördag godis mm. Älskar ICAs lösgodis gaaaah! 
Ellen kom hit och joinade oss på kvällskvisten. En glad Mirran & Nikkie och kul med sällskap :) Vi såg en en rysare GONE. Helt okej. (När barnen sov såklart)
Men till nånting helt annat. 
Helt ärligt..
Jag har blivit lat.
Bekväm och lat och trött. Seg.
Har aldrig någonsin varit som jag är nu och inte känt mig såhär här heller. 
Min träningen kommer aldrig att komma i gång med mitt tomma snack. Jag har snackat alldeles för länge.
Måste sparka mig så jävla hårt i röven så jag flyger ner till gymmet.
Typ det stadiet är jag på nu.
Vet jag behöver vet jag borde men gör det inte. 
Kan säga att jag kommer bli förvånad över mig själv om jag lyckas ta mig upp från det här..
Fast i interörapåmigochätaalltsomkommeriminväg träsket! 
Så nu vet ni. Antingen är jag en riktigt chunky Melissa lagom till jul eller jävligt fit!! Återstår att se! ;)

Ps. Har större förståelse för er som traskar i samma ekorrehjul dag ut och dag in .. För där traskar jag också snart.ds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar