fredag 16 augusti 2013

Så är det!

Skulle behöva köpa en väska faktiskt. Inte köpt en riktig väska på för MÅNGA år! Aldrig känts att jag behöver någon. Men nu är det snart dags!
På tal om vad jag behöver så är det också en ny garderob. En höst garderob med massa nya fina kläder. Inte en garderob i sig men kläder. Ja ni fattar ;)
Att ha samma outfit dag ut och dag in är sååååå tråkigt!
Måste ju ha arbetskläder :/
Därför ännu viktigare att ha en snygg vanliga kläder och skor! 
Så fort läge finns ska jag unna mig nytt och fint. 
För övrigt så känner jag mig piggare nu.Veckorna svischar förbi och jag är på riktigt taggad och positiv till mitt jobb!Feels good!
Har inte ätit godis eller annat skit på dagarna nu sen jag börja jobba, så  tummen upp till mig! Nu fattas bara att köra igång med den där eviga träningen jag tjatar om men som aldrig bli av.. 
Ha ha.. Snart så!
Btw har jag sagt att jag tror 2014 kommer vara mitt år!! ;) 

Kramen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar